maja 01, 2010

KOMUNIKAT!

Przepraszam wszystkich, którzy czekają na cyfrową antologię. Wymaga ona jeszcze drobnych poprawek kosmetycznych. Wersja finalna byłaby gotowa, jak zapowiadałem, na Komiksową Warszawę, ale różne czynniki opóźniły zakończenie projektu. Najpierw, żałowałem narodowo i jakoś niesporo było mi zajmować się barwnymi historiami. Skonstruowałem więc „dom” dla wirtualnego komiksu, czarną obudowę do monitora. Oczywiście byłem z tą niecodzienną konstrukcją na „festiwalu”. W trakcie imprezy prezentowałem na ekranie pierwszą wersję cyfrowego Komiks Forum 2010, więc można powiedzieć, że premiera odbyła się zgodnie z planem. Nie mam jednak żadnych zdjęć, ale może jakiś czytelnik tego bloga pochwali się swoimi.

Ponadto, przed i po warszawskiej imprezie wdałem się w głupią, niepotrzebną pyskówkę na forum Gildii, która nie przyniosła żadnych pozytywnych efektów, natomiast zajęła mi dużo czasu. W przyszłości nie będę już zniżał się do poziomu „internetowego bydła”. Naprawdę, szkoda na to energii. Niech ziomale z komiksowego getta dogryzają sobie sami, we własnym towarzystwie.

W ciągu kilku najbliższych dni powinienem zakończyć pracę nad cyfrowym Komiks Forum 2010. Będę wtedy rozsyłał informację do autorów i pojawi się ona na blogu.